دسته بندی نشده

اولین رده بندی جهانی پاراتکواندو ۲۰۲۲ اعلام شد

فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه فوریه را اعلام کرد که در این رده بندی پنج نماینده کشورمان در جمع برترین‌ها قرار گرفتند. لازم به ذکر است که در این رده بندی امتیازات بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ و قهرمانی جهان ۲۰۲۱ محاسبه شده است.

در این رده بندی و در گروه زنان،  مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم (K۴۴) که مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی جوانان را بدست آورده است در رده شانزدهم قرار گرفت.

فاطمه دودانگه در وزن ۵۲- کیلوگرم (K۴۴) در رده هفتم جای دارد و رایحه شهاب در وزن ۶۵- کیلوگرم (K۴۴) رده پنجمی را به خود اختصاص داده است.

در گروه مردان،  مهدی داتلی بیگی در وزن ۵۸- کیلوگرم (K۴۴) که بر سکوی نایب قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان ایستاد رده ۳۷ را به خود اختصاص داده است.

سعید صادقیان‌پور پاراتکواندوکار پرافتخار کشورمان که به تازگی وزن و کلاس بندی او تغییر کرده است؛ در وزن ۶۳- کیلوگرم (K۴۴) در رده ششمی قرار گرفت.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۰- کیلوگرم (K۴۴) که در مسابقات جهانی بر سکوی قهرمانی ایستاد توانست رده دوم جدول را به خود اختصاص دهد. حسین میرزایی دیگر نماینده پاراتکواندو کشورمان در این وزن است که با کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جوانان در رده سی‌وسوم جای دارد.

علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم (K۴۴) در رده بیستم  قرار گرفت.

حامد حق شناس پاراتکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم (K۴۴) با کسب مدال طلای جهانی در جایگاه سومی قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *