دسته بندی نشده

جلسه ارائه عملکرد و پیشنهادات کمیته‌های فنی ، مربیان ، داوران و آزمون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هیات تکواندو استان اصفهان صبح روز چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ جلسه کمیته های فنی، مربیان، داوران و آزمون استان با حضور شهرام الله آبادی رئیس هیات، رسول متین فر دبیر، یدالله رضوانی نائب‌ رئیس آقایان، شهره اسفندیاری نائب رئیس بانوان و ایمان زیدی دبیر روابط عمومی و امور بین الملل هیات تکواندو استان برگزار شد.


نکاتی که بیان شد استعداد یابی هانمادانگ در میان تکواندوکاران بود و کمیته فنی اقدام به بررسی عملکرد تیم های اعزامی استان به رقابت های کشوری در سال ۹۷ و ۹۸ در شش ماه دوم سال ۹۸ با تشکیل کارگروهی فعالیت داشت.


شهرام الله آبادی رئیس هیات در ابتدا یاد و خاطره مرحوم علی باقریان و مظاهر یزدی را گرامی داشت سپس بر ارتقاء سطح علمی و فنی مربیان و داوران تاکید کرد و در ادامه گفت: کمیته مربیان استان با توجه به تقسیم بندی مناطق باید پویایی بیشتری داشته باشد و بتواند بر کمیته مربیان شهرستان‌ها نظارت داشته باشند و همکاری های لازم را با یکدیگر انجام دهند.
وی اذعان کرد که هدف اصلی هیات پرورش دادن بازیکنان المپیکی در سطح استان می باشد.

رسول متین فر دبیر هیات در این جلسه گفت: هیات درصدد تهیه وسایل تمرینی کامل برای تمرین تیم ها می باشد. او به درجه بندی و تقسیم بندی داوران در سطح استان نیز اشاره نمود.


یدالله رضوانی نایب رئیس آقایان به برگزاری دوره هایی متناسب با ضعف علمی مربیان اشاره نمود.
وی بر برگزاری مسابقات داوری مجازی برای داوران استان به جهت پویا شدن داوران استان و به روز بودن سطح علمی داوران تاکید کرد.


شهره اسفندیاری نایب رئیس بانوان نیز در این جلسه گفت :مربیان باید تعرفه آزمون های ارتقا کمربند را در باشگاه ها نصب نمایند و مطابق تعرفه هزینه ارتقا کمربند عمل نمایند.
وی در جهت به روز بودن علم داوران تاکید کرد و افزود که کمیته داوران باید در راستای به روز شدن داوران گام بردارد.
وی بر شناسایی هنرجویان ضعیف در آزمون و تقویت هنرجویان آنان اشاره نمود تا با رفع عیب ها و برگزاری استاژهای آموزشی برای هنرجویان و مربیان، استان اصفهان بتواند همانند گذشته در رشته تکواندو بدرخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *