اصفهان

حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو استان اصفهان در باشگاه فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان، ۳۱ اردیبهشت هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، شهرام الله آبادی رئیس و مسئولین هیات تکواندو استان اصفهان با ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه اصفهان دیدار کردند.
در این ملاقات دستاورد ها و افتخارات تکواندو استان اصفهان بیان شد.
اصفهان با جمعیت بیش از ۷۰ هزار نفر یکی از پر جمعیت ترین رشته های ورزشی استان بعداز فوتبال و دومین استان پرجمعیت بعداز تهران در کشور میباشد.
اصفهان در حال حاضر با حضور ملی پوشان در بخش های کیوروگی،هان مادانگ،ناشنوایان،پارا تکواندو و خصوصا پومسه یکی از نادرترین استانها در تکواندو ایران است.
در تمام بخشهای مذکور کاپیتانهای تیم ملی از استان اصفهان هستند.
در تمام بخشهای ذکر شده مربیان تیمهای ملی از استان اصفهان در اردوها حاضر هستند.
سهم اصفهانی ها از افتخارات جهانی و المپیکی برای کشور حدود ۷۰ درصد است اما از نظر کمک اسپانسری و باشگاههای بزرگ اصفهان متاسفانه کوچکترین کمک مالی نشده و هیات استان با دست خالی نظاره گر افتخارات کسب شده اصفهانی ها در جهان است.
در این جلسه پیرامون جذب اسپانسر برای تیم های تکواندو استان اصفهان بحث و تبادل نظر شد.
ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان نیز اظهار داشت در ۲۰ سال گذشته گزارش مفصلی از تکواندو ارائه نشده تا مجموعه سپاهان از آن مطلع باشد.
وی ابراز امیدواری کرد به میمنت حضور هادی ساعی پر افتخارترین ورزشکار تاریخ ایران در مجموعه سپاهان، هیات مدیره باشگاه برای حمایت از تیمهای استان و کمک به هیات تکواندو استان اصفهان مجاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *