دسته بندی نشده

پیام تبریک رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان در پی افتخار آفرینی تکواندوکاران در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی  

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان،کاروان اعزامی تکواندو در حالی با ۱۵ تکواندوکار در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کرد که در هر ۲ تیم ملی آقایان و بانوان شاهد حضور نفرات جوان و با آتیه ای بوده ایم که در نهایت موفق شدند  ۱۳ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز برای کاروان اعزامی کشورمان کسب کنند.

شهرام الله آبادی رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان کسب قهرمانی توسط تیم آقایان و بانوان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای هادی ساعی
ریاست محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

کسب سکوی قهرمانی ارزشمند تیم های ملی تکواندو آقایان و بانوان جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که با حفظ ارزش‌های فرهنگی و حجاب رقم خورد مایه سربلندی و افتخار است.

بدون تردید این موفقیت به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش های شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه فدراسیون و جانفشانی‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و قهرمانان آن.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش تکواندوکاران پرتوان و اخلاق‌مدار ایران، کادر فنی و مدیران فدراسیون،روسای محترم استانهای کشور،خانواده قهرمانان و همه عزیزانی که سالها برای ورزش کشور زحمت کشیدند، این موفقیت را به جامعه بزرگ تکواندو و مردم شریف ایران عزیز تبریک عرض می نمایم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی خواستارم.

شهرام الله آبادی
رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *