دسته بندی نشده

کروندی: داوران اصفهانی در رویداد های هماهنگی سالیانه سال 1400 که توسط فدراسیون تکواندو برگزار میشود حضور فعالی خواهند داشت .

به گزارش روابط عمومی هیأت تکواندو استان اصفهان در گفت و گویی سعید کروندی مسئول کمیته داوران هیأت تکواندو استان اصفهان گزارشی از داوران بخش آقایان استان ارائه نمود.

در بخش کیوروگی

252 داور درجه سه
135 داور درجه دو
70 داور درجه یک
12 داور ممتاز ملی
14 داور درجه سه بین الملل
9 داور درجه دو بین الملل
2 داور درجه یک بین الملل
1 داور بین الملل سوپر کلاس جهانی

در بخش پومسه

136 داور درجه سه
1 داور درجه دو
13 داور درجه سه بین الملل
2 داور درجه دو بین الملل

وی گفت: در رویداد هماهنگی سالیانه داوران اصفهانی حضور خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت .

از زمان اعلام فعال بودن سایت برای ثبت نام در دوره هماهنگی سالیانه داوران در سال 1400 تعداد 162 نفر داور اصفهانی در بخش کیوروگی آقایان و تعداد 63 نفر داور در بخش پومسه آقایان به منظور شرکت در این رویداد که 11 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد اقدام به ثبت نام کرده اند و از این رو تعدادی از داوران جا مانده از ثبت نام فعلی در دوره متمرکز فدراسیون شرکت خواهند کرد .

با توجه به شرایط موجود و عدم برگزاری مسابقات، کمیته داوران استان اصفهان در نظر دارد ؛ در طول سال تا پایان رفع محدودیت ها اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی نماید.

کارگاه های توجیهی قوانین داوری و مباحث زبان انگلیسی در کانال داوران استان از دیگر برنامه های است که در این کمیته تدوین و اجرایی خواهد شد

در پایان خاطر نشان کرد که برنامه ای جهت ارتقاء، برگزاری کارگاه هایی ویژه داوران به صورت حضوری تدوین کرده ایم که در صورت مهیا شدن شرایط برنامه ها را به حالت اجرایی در خواهیم آورد.

🔷آمار داوران آقایان از مجموع کلی به صورت فایل ذیل میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *