دسته بندی نشده, کاشان, نجف آباد

جلسه مسئولین هیأت تکواندو استان اصفهان با مسئولین هیأت تکواندو شهرستان های نجف آباد ،کاشان و شهر علویجه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هیات تکواندو استان اصفهان صبح روز پنجشنبه 27 شهریور۱۳۹۹ جلسه مسئولین هیأت تکواندو شهرستان های نجف آباد، کاشان و شهر علویجه با حضور شهرام الله آبادی رئیس هیات، رسول متین فر دبیر، یدالله رضوانی نائب‌ رئیس آقایان ، اکبر مجیدی مسئول کمیته شهرستانها، جوادابن یمین مشاور اجرایی و فنی ، ایمان زیدی دبیر روابط عمومی و امور بین الملل و ملیحه محمدی دبیر کمیته شهرستان های هیات تکواندو استان برگزار شد.

مسئولین شهرستان ها گزارشی از تعداد مربیان ،داوران، باشگاه ها و تکواندوکاران خود ارائه کردند.در ادامه هر کدام به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

آیت الله هاشمی،رئیس هیأت تکواندو شهرستان نجف آباد به پتانسیل بالای ورزش تکواندو نجف آباد اشاره نمود و اذعان داشت این شهرستان موفقیت های خوبی را در سطح استان ، کشور و جهان همچون کسب سکوی قهرمانی رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور و کسب مقام سومی در مسابقات جهانی مدارس 2020 توسط نرگس بلغند را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

عزیز قنواتی، رئییس هیأت تکواندو شهرستان کاشان در صحبت های خود گفت: شهرستان کاشان در برگزاری استاژهای ارتقاء دانش تکواندوکاران و قهرمان پروری تلاش های بسزایی داشته است.

وی افزود که درصدد ساخت خانه تکواندو مجهز برای این شهرستان است و در تلاش است که یکی از بهترین خانه تکواندو های سطح کشور در این شهرستان احداث شود.

عبدالله قندهاری رئیس هیأت تکواندو شهر علویجه به بیان مسائل و مشکلات این شهر پرداخت و گفت :تلاش به رفع مشکلات تکواندو در این شهر می کند.

شهرام الله آبادی، رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان از تلاش های مسئولین هیأت ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: هیأت استان تمام تلاش خود را در جهت بالابردن سطح علمی تکواندوکاران استان اصفهان می نماید.

وی در ادامه گفت: با توجه به منطقه ای شدن سطح استان اصفهان، هیأت ها تعاملات بیشتری در جهت رشد تکواندو استان می توانند داشته باشند تا با همکاری یکدیگر نام تکواندو استان اصفهان همچنان در سطح کشور،آسیا و جهان بدرخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *