دسته بندی نشده

رنکینگ فوریه ۲۰۲۲ پومسه‌رو ها مشخص شد

فدراسیون جهانی رنکینگ پومسه‌روها را در فوریه ۲۰۲۲ اعلام کرد 

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان به نقل از  فدراسیون تکواندو، در رده‌بندی اعلام شده فدراسیون جهانی از سال ۲۰۱۸ امتیاز رقابت‌هایی همچون قهرمانی جهان ۲۰۱۸، آنلاین قهرمانی جهان، جام ریاست قاره‌ای و… را برای پومسه‌رو‌ها لحاظ کرده است و برهمین اساس نادعلی، سلمانی، فرهمند و رزاقی موفق شدند بهترین جایگاه را به خود اختصاص دهند.

در رده بندی ماه فوریه فدراسیون جهانی تکواندو و در بخش پومسه استاندارد رده‌سنی زیر ۳۰ سال مردان، محمدعلی عباس‌نژادیان با ۱۲.۹۶ امتیاز در جایگاه ۲۷ قرار گرفته است؛ کوروش بختیار با ۸.۶۴ امتیاز رده ۴۰ را به خود اختصاص داده و امیررضا مهربان با ۵.۴۰ امتیاز نیز در رده ۶۴ است.

در رده سنی زیر ۴۰ سال نیز علی نادعلی با ۶۰ امتیاز در جایگاه اولی قرار دارد؛ علی سلمانی با ۲۰ امتیاز رده ۱۷ را به خود اختصاص داده است. سینا قزل احمد با ۷.۲۰ امتیاز، حمید نظری با ۵.۴۰ امتیاز و حسین بهشتی با ۴.۳۲ امتیاز نیز به ترتیب در جایگاه ۳۸، ۴۷ و ۶۲ قرار گرفته‌اند.

در رده‌سنی زیر ۳۰ سال زنان، مرجان سلحشوری با ۱۳.۴۷ امتیاز رده ۲۴ و زینب طغیانی با ۱۲.۹۶ امتیاز رده ۲۵ را به خود اختصاص داده است.

همچنین در رده‌سنی زیر ۴۰ سال، آتوسا فرهمند با ۲۴ امتیاز در جایگاه ۱۲ قرار گرفته است؛ سونا رزاقی با ۲۱.۶۰ امتیاز در رده ۱۳ جای دارد. سیده معصومه حسینی با ۱۲ امتیاز جایگاه ۲۴ و نسترن ملکی با ۵.۴۰ امتیاز رده ۴۷ را کسب کرده است.

فدراسیون جهانی تمام تلاش خود را کرده تا مسابقات پومسه را طی این سال‌ها توسعه دهد که معرفی سیستم رنکینگ جهانی نیز در راستای تحقق این هدف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *