اصفهان, تکواندو, دسته بندی نشده, روابط عمومی

باز هم پرچم اصفهان در میادین بین المللی بالا رفت

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان، کسب دو عنوان بین المللی در مسابقات کیوروگی فجیره و کاپ قهرمانی جام ریاست فدراسیون جهانی در کشور امارات، توسط قهرمانان دلاور استان اصفهان را خدمت همه ملت شریف و بزرگوار ایران و خصوصاً مردم عزیز اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رقابت های آزاد فجیره به میزبانی کشور امارات با حضور 1489 تکواندوکار در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار شد که نمایندگان استان اصفهان در هر 2 بخش صاحب ۲مدال نقره شدند.

نگار اسماعیلی در وزن 49- کیلوگرم، ابتدا «مطر» از عربستان را 2 بر صفر شکست داد و در مرحله یک هشتم «فاطما» از بحرین را 2 بر صفر شکست داد و در مرحله بعدی «ویرجینا مائسترو» از ایتالیا را با همان نتیجه شکست داد و به نیمه نهایی رسید. اسماعیلی در یک دیداری سخت «ژوانگ» از چین تایپه را 2 بر صفر شکست داد و به فینال وزن خود رسید. او در فینال مقابل «مانووپوا» از ازبکستان 2 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

محمدحسین یزدانی در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابتدا با «مرگان» از قزاقستان دیدار کرد و به پیروزی رسید؛ «مادیوبنک» از ازبکستان نیز حریف یزدانی نشد و او در نیمه نهایی با «نورلان» از قزاقستان رو به رو شد. یزدانی با پیروزی در این بازی مقابل «سیف عیسی» مواجه شد و نهایتا در یک بازی سخت و تماشایی براب حریف عنواندار مصری در المپیک و رقابت های جهانی 2 بر یک نتیجه را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

جلال خدامی بعنوان مربی در گروه آقایان هدایت تیم را انجام می دهد.

امیدواریم قهرمانی دلیران اصفهانی در همه رشته های ورزشی مستمر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *