اصفهان, بوئین و میاندشت, شهرستانها

جلسه هیأت تکواندو شهرستان بویین میاندشت با ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان بویین میاندشت جلسه هیأت تکواندو شهرستان بویین میاندشت با ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان جمعه، سی و یک تیر در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدا دوست محمدی ریاست هیأت تکواندو شهرستان بویین میاندشت چکیده ای از فعالیت های هیأت از ابتدای شروع فعالیت ایشان در سمت ریاست تا کنون را ارائه کرد.
سپس مشکلات و مسائل موجود در تکواندو شهرستان توسط اعضای هیأت تکواندو مطرح و پیرامون مسائل ذکر شده همفکری و برنامه ریزی صورت گرفت.

مهدوی ریاست اداره ورزش و جوانان با اشاره بر اینکه در این شهرستان استعدادهای بسیار زیادی در ورزش‌های رزمی و خصوصا تکواندو وجود دارد و نیازمند حمایت ویژه و برنامه ریزی برای رشد و پیشرفت و شکوفایی این استعداد ها و افتخار آفرینی تکواندو شهرستان بویین و میاندشت در سطح استان و کشور می‌باشد بر همکاری و حمایت همه‌جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان با هیأت تکواندو تاکید ویژه ای کردند.

در پایان جلسه نیز درمورد جنبه همگانی و اجتماعی ورزش تکواندو در شهرستان و برنامه ریزی برای برگزاری همایش‌های پیاده روی در سطح شهر از جانب هیأت تکواندو، صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *