تکواندو, روابط عمومی, مسابقات, ورزش

حسین حسین زاده: میزبانی اصفهان بی نقص بود

نماینده فدراسیون دانشجویی گفت: در برگزاری مسابقات‌، میزبانی حرف اول را می‌زند و میزبانی اصفهان بی نفص بود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان، مسابقات بیست‌و‌چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجو معلمان پسر کشور به میزبانی استان اصفهان در دو روز شنبه و یکشنبه – بیست‌و‌هشتم و بیست‌و‌نهم مرداد ماه- در سالن آزادی خوراسگان برگزار ‌شد.

شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو استان اصفهان و سرپرست مسابقات دانشجویان فرهنگی در پایان مسابقات، در خصوص برگزاری این مسابقات بیان کرد: خوشحال هستیم که در این دو روز  توانستیم به عنوان میزبان در خدمت ۲۲ تیم از استان‌های مختلف کشور در استان اصفهان باشیم. تیم‌هایی که در این مسابقات حضور داشتند از سطح فنی بالایی برخوردار بودند و قضاوت‌های خوبی توسط داوران انجام شد.

 وی افزود: جا داره که از زحمات همه دوستانی که در این مدت زحمت کشیدند و تلاش کردند از جمله کمیته داوران، برگزاری و تدارکات هیات تکواندو استان اصفهان که از این مسابقات حمایت کردند و در کنار تدارکات دانشجویی در برگزاری هرچه بهتر  مسابقات اهتمام ورزیدند، قدردانی کنم. امیدوارم که در سال‌های آینده هم بتوانیم بازیکنان، مربیان، داوران ،قهرمانان و همه عزیزانمان را مجدداً در استان اصفهان ببینیم.

در ادامه حسین حسین زاده، نماینده فدراسیون دانشجویی در خصوص میزبانی اصفهان از مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: مسابقات با میزبانی بسیار خوب اصفهان با شرکت ۲۲ تیم و ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد که از نظر فنی نسبت به سنوات گذشته جهش چشمگیری داشت زیرا که دانشجویان به این نتیجه رسیده‌بودند که نفرات برتر این مسابقات می‌تواند در المپیاد سراسری دانشجویان کشور شرکت کنند و این موضوع را به عنوان یک رزومه و هدف برای خودشان در نظر داشتند. 

وی ادامه داد: در برگزاری مسابقات‌، میزبانی حرف اول را می‌زند و میزبانی اصفهان بی نفص بود لازم است که از هیات تکواندو استان اصفهان برای تامین کردن ابزارآلات سخت افزاری همچنین حضور داوران و کمک‌های فنی قدردانی کنم. از ریاست هیات محترم تکواندو استان اصفهان آقای الله آبادی که به صورت شبانه روزی در این مدت المپیاد فعالیت داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم دانشجویانی که در این در این فضا حضور داشتند پس از مسابقات نیز تمریناتشان را ادامه دهند و در مسابقات سال آینده نمود چشمگیری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *