اصفهان, تکواندو, دسته بندی نشده, روابط عمومی

درخشش تکواندو کاران اصفهانی در دوره مسابقات تورنمنت بین المللی لبنان

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان،این دوره از مسابقات شنبه 16 مهرماه در سالن نوفل نوهاد شهر بیروت باحضور 161تکواندو کار حاضر در رده سنی بزرگسالان در هر دو بخش زنان و مردان و در کلیه اوزان برگزار شد.

بر همین اساس تیم ملی تکواندو ایران با حضور 21 تکواندوکار (که محمد حسین یزدانی وسجاد مردانی از مدال آوران استان اصفهان هستند)موفق به کسب 12 طلا، 6 نقره و 2 برنز و البته کسب عنوان ارزشمند قهرمانی این رویداد شد.

 

در وزن ۸۰- کیلوگرم، ۶ تکواندوکار مبارزه کردند که میرهاشم حسینی دور نخست «محمد اوتارا» از ساحل عاج را پیش رو داشت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. او در مرحله نیمه نهایی به حریف «صالح الشراباتی» تکواندوکار عنوان‌دار و نایب قهرمان اردنی المپیک توکیو شد که این رقیب از حضور در  دیدار با حسینی انصراف داد. میرهاشم حسینی در فینال حریف محمدحسین یزدانی شد و با صلاحدید کادر فنی تیم ملی این دیدار برگزار نشد و نهایتا حسینی طلایی و یزدانی نقره ای شدند.

پیشتر محمدحسین یزدانی دور نخست استراحت داشت و در مرحله نیمه نهایی چاربل از لبنان را 2 بر صفر شکست داده بود.

 

در وزن ۸۷+ کیلوگرم سجاد مردانی بعد از یک دور استراحت، با سوفلان اسلابی از مراکش دیدار کرد و 2 بر یک به برتری رسید. او در دیدار نیمه نهایی «شریف امیر» از مصر را 8 بر 4 و 9 بر 2 شکست داد و حریف علی نجفی در فینال شد. با صلاحدید کادر فنی این دیدار نیز مانند دیدار فینال وزن 80- کیلوگرم برگزار نشد و مدال طلا به سجاد مردانی و نشان نقره به علی نجفی رسید.

 

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان در این رویداد برعهده ندا زارع است، مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره مربی تیم خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *