اصفهان, تکواندو, دسته بندی نشده, روابط عمومی

درخشش دختران اصفهانی در دور رقابت های ازاد قهرمانی کشوری جوانان و بزرگسالان

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان،روز دوم رقابت های ازاد قهرمانی کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان روز یکشنبه 4 دی ماه در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

نگار اسماعیلی در وزن 49-  دور نخست رقابت های دور یک سی و دوم مقابل حدیث قرینی قرار گرفت 28-4 حریف خود را شکست داد و در مرحله یک شانزدهم با فاطمه اسدی به مبارزه پرداخت و حریف خود را شکست داد و در مرحله یک هشتم با نیکی کریمی مبارزه کرد و مبارزه را به نفع خود تمام کرد و در مرحله یک چهارم مقابل همتا برجسته قرار گرفت و نتیجه را 19-10 از ان خود کرد و به مرحله فینال راه یافت و در فینال به دلیل مصدومیت نگار قدیانی،نگار اسماعیلی برنده این مسابقه اعلام شد و طلای این دور از مسابقات را از ان خود کرد.

 

در روز سوم  رقابت‌های بانوان، دوشنبه پنجم دی ماه در محل خانه تکواندو در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

 

زهرا شیروانی در وزن -73 در مرحله یک شانزدهم با هدیه اکبری مبارزه کرد و 24-6 رقابت را به نفع خود تمام کرد و در دور یک هشتم مقابل شقایق میزائی قرار گرفت و 19-5 حریف خود را شکست داد و در مرحله یک چهارم با تینا خانی به مبارزه پرداخت و 21-10 اورا شکست داد و در دور نیمه نهایی با اتوسا پروین مبارزه کرد و 2-13 بازی را واگذار کرد و مدال برنز را از ان خود کرد.

 

در روز چهارم و پایانی رقابت های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان تکواندو بانوان چهارشنبه 6 دی ماه در خانه تکواندو برگزار شد.

در وزن 67- کیلوگرم 67 هوگوپوش شرکت کرده اند.

یاسمن محمدی در وزن 67- در مرحله یک شانزدهم مقابل روژین حسینی قرار گرفت و حریف خود را 23-6 شکست داد و در مرحله یک هشتم با هاجر حسینی به مبارزه پرداخت و 23-2 نتیجه رااز ان خود کرد و در مرحله یک چهارم مقابل  سمیرا بیاتی قرار گرفت و 19-11 نتیجه مسابقه را به نفع خود تمام کرد و در مرحله نیمه نهایی با راضیه رنگرززاده مبارزه کرد و یاسمن محمدی به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

یاسمن محمدی درمرحله نهایی سحر مرادی را شکست داد و طلا را از ان خود کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *