برخوار, تکواندو, شهرستانها, گفت و گو, مسابقات

مسابقات استعداد‌های برتر استان اصفهان مقدمه کسب افتخارات کشوری

مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر کیوروگی نوجوانان پسر به میزبانی شهرستان دولت آباد و برخوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان، در روز جمعه -۲۷مرداد ماه- مسابقات استعداد‌های برتر پسران نوجوان در شهرستان برخوار سالن رسالت برگزار شد.

شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو استان اصفهان در خصوص این مسابقات، اظهار کرد: این مسابقات با قضاوت ۳۱ داور که از بهترین داور های استان بودند و همچنین۱۵۸ شرکت کننده در بخش آقایان پی‌گیری کردیم. هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب تیم استان و اعزام به مسابقات قهرمانی استعداد‌های برتر به میزبانی آذربایجان شرقی بود. جا داره از هیأت تکواندو شهرستان برخوار ، مسئولین شهرداری و شورای شهر تشکر کنم.

در ادامه جواد ابن یمین دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان، تصریح کرد: برگزاری مسابقات استعداد های برتر استان اصفهان برای آماده سازی تیم تکواندو منتخب استان در مسابقات استعداد های برتر کشور که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود بود که نفرات برتر در قالب تیم اصفهان اعزام خواهد شد. انتخاب نفرات برتر بر عهده کمیته فنی غلام رضا عابدی انجام می شود و تیم استان تمرینات رو بزودی شروع خواهند کرد. با توجه به حضور دو تیم از نوجوانان اصفهان در لیگ‌های کشور با تجاربی که به دست آورده‌اند بتوانیم بهترین نتیجه را در مسابقات استعداد‌های برتر کشور کسب کنیم.

در پایان محمد جواد خادمی رئیس هیات تکواندو شهرستان برخوار گفت: میزبان مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر کیوروگی نوجوانان پسر رده قرمز-مشکی با حضور ۳۰ تیم از ۲۸ شهرستان استان اصفهان و بیش از ۱۵۰ تکواندو‌کار در سالن رسالت دولت آباد برخوار، با حضور مسیولین استانی و شهرستانی بودیم که در پایان با اهدای کاپ و مدال از افراد‌ برتر تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *