دسته بندی نشده

پیام تبریک رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان در پی کسب مدال طلا اصغر عزیزی در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات پاراتکواندو در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز پنجشنبه – 11 شهریورماه با حضور 73 پاراتکواندوکار از 37 کشور در سه وزن مردان (61-، 75- و 75+ کیلوگرم) و زنان (49-، 58- و 58+ کیلوگرم)  در سالن “ماکوهاری مسه” آغاز و امروز به پایان رسید.

امروز (شنبه – 13 شهریورماه) و در روز سوم و پایانی این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 75+ کیلوگرم مردان و 58+ کیلوگرم زنان برگزار شد که اصغر عزیزی و رایحه شهاب به عنوان نمایندگان ایران بودند؛ عزیزی با از پیش رو برداشتن تمامی رقبای خود موفق شد نام خود را در تاریخ پاراتکواندو کشورمان ماندگار کرده و عنوان قهرمانی نخستین دوره بازی های پارالمپیک توکیو را کسب نماید.

به همین جهت شهرام الله آبادی رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان این افتخار آقرینی را طی پیامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید محمد پولادگر
رئیس محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

کسب مدال طلا توسط قهرمان اصغر عزیزی را خدمت ایشان ، مسئولین فدراسیون تکواندو،خانواده محترم، مربیان ،ورزشکاران و جامعه ورزش ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

کسب این مدال ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران باری دیگر شادکامی را به جامعه ورزش ایران اسلامی بخشید و این پیروزی نشان از تلاش قهرمانان و زحمات مسئولین فدراسیون تکواندو می باشد.

از ایزدمنان آرزوی موفقیت،سلامتی و شادکامی جنابعالی را آرزومندم.

شهرام الله آبادی
رئیس هیات تکواندو استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *